среда, 22 мая 2019 г.
пятница, 17 мая 2019 г.
НУШ ( з довсіду роботи Яковенко О.В.)
Протягом
року виступи на шкільних та міських М/О:
«Ранкові зустрічі», «7 цеглинок лего»,
«Труднощі та досягнення НУШ» та інш.
Виступ на педраді «Сучасний урок»(квітень)
Брала участь
у роботі проекту для вчителів
«Всеосвіта» (укр..мова) та участь у Всеукраїнському конкурсі «Безпечна дорога
до школи» - разом з учнями класу(жовтень).
За 2018р пройшла
курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до концепції «Нова українська
школа»
Пройшла навчання за програмою «Інноваційні технології у
фізичному вихованні молодших школярів в рамках курсу Нової української школи»
Пройшла навчання в рамках курсу «Основи соціальної і здоров’язбережувальної компетентності», «Розвиток логічного мислення
школярів»
Онлайн-курси
«Вчимося жити разом» та «Для вчителів початкової школи»
Брала участь у вебінарах:
-
Ігри та вправи для синхронного розвитку
обох півкуль мозку.
-
Досліджуємо медіа: прийоми роботи в
курсі навчання грамоти 1 клас
-
Навчаємо дітей писати без страху: поради
нейропсихолога
-
Хочу вчитись: навчання грамоти без сліз
та «Я досліджую світ»
-
Бінарні уроки як засіб реалізації
інтегрованого підходу в навчанні грамоти першокласників
-
Діти ХХІ століття: особливості їх навчання
-
Інтегроване навчання: можливості і
проблеми
Прослухала теми
онлайн-марафону:
-Як уникнути проблем на старті Нової української школи
-Дитина в Новій українській школі: підказки батькам.
-Чому навчатися в новій українській школі буде цікаво?
вторник, 14 мая 2019 г.
Звіт Морщавка С.В.
Протягом 2018 – 2019 н.р. я працювала над проблемою
«Формування комунікативних якостей учнів шляхом впровадження інноваційних
технологій,спрямованих на розвиток соціальної компетентності учня».
Робота над цією проблемою дозволяє сформувати
особистість вільну і толерантну, яка вміє самостійно добувати і застосовувати
знання, не тільки бачити проблеми, але і вирішувати їх, чітко планувати дії,
співпрацювати в колективі, проводити аналіз результатів своєї діяльності.
Тому
головною метою моєї методичної системиє формування компетентної і толерантної
особистості школяра через створення індивідуальної траєкторії розвитку на
основі застосування інноваційних технологій навчання. У кожній дитині природою
закладені певні нахили та здібності, тому для мене, як вчителя, важливо щоб
навчання на моїх уроках було не лише комфортним, але і мало мотиваційну основу
для будь-якої дитини.
В основі моєї
роботи лежить побудова індивідуальної
траєкторії розвитку учнів, яка передбачає можливість планування навчальної
діяльності школяра згідно поставленим цілям уроку і можливостям учня. При цьому мої функції, як вчителя, тепер
варіюють від інформаційно-контролюючої до консультативно-координуючої.
У своїй роботі використовувала різні форми роботи.
Урочна форма:уроки- подорожі, уроки- дослідження, інтегровані уроки, уроки практикуми,
уроки-репортажі, уроки-проекти, уроки, проведені батьками.
Незабутньо пройшли Новорічне свято та шоу « Цієї
миті- рік потому».
Протягом двох тижнів у гімназії проходила декада
української мови. Кожен клас отримав завдання, виконуючі які діти знайомились з
виникненням української мови та традиціями українського народу.
Цікаво пройшов майстер- клас проведений батьками по
приготуванню української народної страви – деруни.
Позаурочна – основною формою, якої є організація індивідуальної роботи на основі застосування сучасних
технологій – це проведення олімпіад, міжнародних та Всеукраїнських конкурсів.
Як потрібно навчати по-моєму?
Колись я прочитала фразу: «Навчити неможливо, але навчитися – можна». Я визначаю
пріоритети: чого хочу насамперед досягти і що для мене і дітей на даний момент
є найголовнішим.
Але треба завжди пам’ятати: задарма нічого не буває. Усі повинні вчитися
– протягом усього свого життя.
У підтвердженні цього - систематична робота з
розповсюдження власного педагогічного досвіду, яка ведеться за наступними
напрямками:
Систематичне
публічне представлення досвіду на різних рівнях в різних формах: виступи на
міському «Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів»
та шкільному методичних об’єднаннях
«Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в
мовно-літературній освітній галузі» та «Педагогіка партнерства як продуктивна
форма взаємодії вчителя та учнів», презентації,випуск методички «Усний рахунок
у 2 класі на уроці математики», майстер-класи, у тому
числі і розміщення в мережі Інтернет.
пятница, 10 мая 2019 г.
среда, 10 апреля 2019 г.
НОВИНИ
Моя методична
робота
Виступ
на педагогічній раді:
«Змішане навчання – це інтеграція
методів дистанційного і
очного навчання»
Виступи
на засіданні передового педагогічного
досвіду:
«Формування
ключової компетентності
молодших школярів у
контексті викликів сьогодення.»
«Кейс
технології на уроках
в початковій школі»
«Якіперспективи
для дитини, щонавчалася за методикою STEM?»
Виступи
на шкільному методичному
об’єднанні
вчителів початкових класів :
«Інтеграція
у навчанні молодших
школярів математики.»
«Організаційно – педагогічні умови формування
екологічної грамотності молодших
школярів»
Приймали
участь у Всеукраїнській інтернет - олімпіаді « На Урок»
з української мови
15 учнів класу. З них
отримали дипломи 1
ступеня - 2 учні, 2 ступеня - 4 учні та
сертифікати участі в
олімпіаді.
У Всеукраїнській інтернет - олімпіаді « На Урок» з
математики приймали участь
19 учнів. З них отримали Дипломи
1 ступеня - 8 учнів, 2 ступеня –
4 учні . 3 ступеня – 2 учні та
сертифікати участі в олімпіаді. Вчитель отримала
Свідоцтво про підготовку
учнів до Всеукраїнських інтернет – олімпіад.
Учениця 4
класу Дубовик Варвара у
міському конкурсі з
української мови імені
Петра Яцика посіла
1 місце.
В цьому році
випустила Методичний посібник «
Усні вправи, як засіб підвищення ефективності
уроків математики у 4 класі»
Вчитель в
цьому році пройшла
курси і отримала
сертифікати:
« Основи
соціальної і здоров’язбережувальні компетентності»
«Онлайн – курс для вчителів
початкових класів»
«
Інноваційні технології у фізичному
вихованні молодших школярів
в рамках
курсу Нової української школи»
Отримала підтвердження
того, що за підсумками «Педагогічного протесту» , який проводився
на інтернет – порталі рейтингу
освітніх закладів України
склала його на
«Відмінно»
Подписаться на:
Сообщения (Atom)