Склад ММК

Науково-методична проблема, над якою працює методична комісія:
«Забезпечення соціалізації особистості молодшого школяра в умовах сучасного громадського суспільства»
Мета методичної комісії:
v     Вивчення та впровадження у практику прогресивного педагогічного досвіду вчителів України з питань покращення навчально-виховного процесу;
v     Оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;
v     З метою популяризації досвіду проводити відкриті уроки;
v     Пропагувати свій досвід на сторінках періодичних педагогічних видань;
v     Опрацьовувати текст Проекту нового Державного стандарту;
v     Використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів.
Дані про вчителів міської методичної комісії-2019-2020


п/п
П.І.Б. учителя
Рік народження
Школа, клас
освіта

Рік
закінчення
Вузу

Спеціа
льність
Курсова
перепід-
готовка
пед.
стаж
кате­-
горія
Звання
1.
Харзєєва Тетяна
Пантеліївна
1959 р.
11.06
НВК-Ліцей№10
1 кл.
вища
Пермський
ДПІ,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель поч.
класів
2017 р.
м. Дніп
ропет
ровськ
40
вища
Вчитель методист
2.
Яковенко Олена Володимирівна

1961 р.
5.09
НВК-Ліцей№10
2 кл.
Спе
ціаль
на
Нікопольське
пед. училище,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель поч.
класів
2018 р.
м. Дніп
ропет
ровськ
39
спеціаліст
Ст. вчитель
3.
Малишевська
Людмила
Леонідівна
1956 р.
24.04
НВК-Ліцей№10
4 кл.
вища
ДДПУ,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель
Рос. мови та літера
тури
2019 р.
м. Дніп
ропет
ровськ
42
вища
Вчитель методист
4.
Касьянова
Світлана
Григорівна
1965 р.
05.12
Гімназія
№6
4 кл.

вища
КДПІ,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель поч.
класів
2017 р.
м. Дніп
ропет
ровськ
32
вища
Вчитель методист
5.
Мітолап
Лілія
Олександрівна


1964 р.
10.09
НВК-Ліцей №10
3 кл.

вища
КДПІ,

Вчитель поч.
класів
2019 р.
м. Дніп
ропет
ровськ

31
вища
Вчитель
методист

6.
Морщавка
Світлана
Вікторовна
1970 р.
24.04
Гімназія
№6
3 кл.

вища
КДПІ,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель поч.
класів
2015 р.
м. Дніп
ропет
ровськ
22
вища
Вчитель методист
7.
Галка Юлія Сергіївна
03.07.1981
НВК-Ліцей №10
1 кл.

вища
ХДУ
м.Херсон
Вчитель поч.
класів
Березень 2019 р.
м. Дніп
ропет
ровськ
2015 р. м.Харків
17
Вища

старший вчитель
8.
Приходченко Яна Михайлівна
15.03.1990 р.
Гімназія
№6
2 кл.
Неповна вища
МДУ
м.Мілітополь,
5 курс
Вчитель поч.
класів

6
спеціаліст

9.
Желдакова
Ольга
Миколаївна
1963.
01.03
Гімназія
№6
1 кл.
вища
КДПУ
Вчитель поч.
класів
м. Дніп
ропет
ровськ
2017р.
32 р.
вища


Дані про вчителів міської методичної комісії


п/п
П.І.Б. учителя
Рік народження
Школа, клас
освіта

Рік
закінчення
Вузу

Спеціа
льність
Курсова
перепід-
готовка
пед.
стаж
Кате­-
горія
Звання
1.
Харзєєва Тетяна
Пантеліївна
1959 р.
11.06
НВК «Ліцей-СЗШ №10»

вища
Пермський
ДПІ,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель поч.
класів
2017 р.
м. Дніпро
38
вища
Вчитель методист
2.
Яковенко Олена Володимирівна

1961 р.
5.09
НВК «Ліцей-СЗШ №10»
Спе
ціаль
на
Нікопольське
пед. училище,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель поч.
класів
2017
м.Дніпро
36

Ст. вчитель
3.
Малишевська
Людмила
Леонідівна
1956 р.
24.04
НВК «Ліцей-СЗШ №10»
вища
ДДПУ,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель
Рос. мови та літера
тури
2014 р.
м.Дніпро
38
вища
Вчитель методист




4.
Касьянова
Світлана
Григорівна
1965 р.
05.12
Гімназія

вища
КДПІ,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель поч.
класів
2014 р.
м.Дніпро
31р.
вища
Вчитель методист
5.
Мітолап
Лілія
Олександрівна


1964 р.
10.09
НВК «Ліцей-СЗШ №10»

вища

КДПІ,


Вчитель поч.
класів

2015 р.
м. Дніп
ро

29р.

вища
Вчитель методист

6.
Морщавка
Світлана
Вікторовна
1970 р.
24.04
Гімназія

вища
КДПІ,
ННМЦРО
м. Харків
Вчитель поч.
класів
2017 р.
м. Дніп
ро
24р
вища
Вчитель методист
7.
Філякіна Марина Юріївна
02.03.1987
Гімназія

вища
КНУ
Вчитель поч.
класів
2017 р.
м.Дніпро
6


8.
Желдакова Ольга Миколаїавна
01.03.1965
Гімназія
вища
КДПУ
Вчитель поч.
класів
2017 р.
м.Дніпро
35
вища

9.
Приходченко Яна Михайлівна
13.05.1990
Гімназія
вища
Мелітопольський Державний пед..університет
Вчитель поч.
класів
2017 р.
м.Дніпро
5



Науково-методичні проблема, над якою будуть працювати вчителі 
п/п
П.І.Б. учителя
Науково-методична проблема
Форма узагальнення
1.
Харзєєва Т. П.
Розвиток інноваційної особистості шляхом створення сприятливо-стимулюючих умов розвитку молодшого школяра
Виступ на ММК, творчий опис з досвіду роботи.
2.
Яковенко О. В.
Використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі з метою посилення соціальної компетентності учнів.
Відкритий урок, виступ на ММК.
3.
МалишевськаЛ.Л.
Спілкування та співробітництво учнів на уроці – один з головних принципів формування особистості в системі розвивального навчання.
Виступ на ММК.
4.
Касьянова С. Г.
Формування пізнавальної активності з використанням ІКТ на уроках літературного читання.
Виступ на ММК, творчий опис з досвіду роботи.
5.
Мітолап Л. О.
Нові підходи до розвитку громадянської активності молодших школярів у навчально-виховному процесі.
Виступ на ММК, творчий опис з досвіду роботи.
6.
Морщавка С. В.
Формування комунікативних якостей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках літературного читання, спрямованих на розвиток соціальної компетентності учнів.
Виступ на ММК, творчий опис з досвіду роботи.
7.
Філякіна М.Ю.
Роль гри в навчально-виховному процесі молодшого школяра
Виступ на ММК
8.
Желдакова О.М.
Застосування інноваційних технологій на уроках української мови та читання зорієнтованих на формування соціальної компетентності учня
Виступ на ММК, творчий опис з досвіду роботи
9.
Приходченко Я.М.
Виховання та розвиток творчої особистості через залучання до креативних видів роботи.
Виступ на ММК











Комментариев нет:

Отправить комментарий