Протягом 2018 – 2019 н.р. я працювала над проблемою
«Формування комунікативних якостей учнів шляхом впровадження інноваційних
технологій,спрямованих на розвиток соціальної компетентності учня».
Робота над цією проблемою дозволяє сформувати
особистість вільну і толерантну, яка вміє самостійно добувати і застосовувати
знання, не тільки бачити проблеми, але і вирішувати їх, чітко планувати дії,
співпрацювати в колективі, проводити аналіз результатів своєї діяльності.
Тому
головною метою моєї методичної системиє формування компетентної і толерантної
особистості школяра через створення індивідуальної траєкторії розвитку на
основі застосування інноваційних технологій навчання. У кожній дитині природою
закладені певні нахили та здібності, тому для мене, як вчителя, важливо щоб
навчання на моїх уроках було не лише комфортним, але і мало мотиваційну основу
для будь-якої дитини.
В основі моєї
роботи лежить побудова індивідуальної
траєкторії розвитку учнів, яка передбачає можливість планування навчальної
діяльності школяра згідно поставленим цілям уроку і можливостям учня. При цьому мої функції, як вчителя, тепер
варіюють від інформаційно-контролюючої до консультативно-координуючої.
У своїй роботі використовувала різні форми роботи.
Урочна форма:уроки- подорожі, уроки- дослідження, інтегровані уроки, уроки практикуми,
уроки-репортажі, уроки-проекти, уроки, проведені батьками.
Незабутньо пройшли Новорічне свято та шоу « Цієї
миті- рік потому».
Протягом двох тижнів у гімназії проходила декада
української мови. Кожен клас отримав завдання, виконуючі які діти знайомились з
виникненням української мови та традиціями українського народу.
Цікаво пройшов майстер- клас проведений батьками по
приготуванню української народної страви – деруни.
Позаурочна – основною формою, якої є організація індивідуальної роботи на основі застосування сучасних
технологій – це проведення олімпіад, міжнародних та Всеукраїнських конкурсів.
Як потрібно навчати по-моєму?
Колись я прочитала фразу: «Навчити неможливо, але навчитися – можна». Я визначаю
пріоритети: чого хочу насамперед досягти і що для мене і дітей на даний момент
є найголовнішим.
Але треба завжди пам’ятати: задарма нічого не буває. Усі повинні вчитися
– протягом усього свого життя.
У підтвердженні цього - систематична робота з
розповсюдження власного педагогічного досвіду, яка ведеться за наступними
напрямками:
Систематичне
публічне представлення досвіду на різних рівнях в різних формах: виступи на
міському «Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів»
та шкільному методичних об’єднаннях
«Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в
мовно-літературній освітній галузі» та «Педагогіка партнерства як продуктивна
форма взаємодії вчителя та учнів», презентації,випуск методички «Усний рахунок
у 2 класі на уроці математики», майстер-класи, у тому
числі і розміщення в мережі Інтернет.
Комментариев нет:
Отправить комментарий